კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
ვებ-გვერდით სარგებლობის წესები და პირობები
წინამდებარე წესები და პირობები წარმოადგენს მომხმარებელსა და მაილეპტოპს შორის დადებულ ორმხრივად მავალდებულებელ შეთანხმებას და არეგულირებს კლიენტის მიერ ვებგვერდის გამოყენებას.
მაილეპტოპის ვებგვერდის გამოყენების წესებსა და პირობებზე ელექტრონული ხელმოწერით მომხმარებელი ადასტურებს, რომ გაეცნო და ეთანხმება წესებსა და პირობებს, მათ შორის, კონფიდენციალურობისა და პერსონალურ მონაცემთა დამუშავების შესახებ დებულებებს.
- მაილეპტოპის ვებგვერდით სარგებლობისთვის, მომხმარებელი ვალდებულია, დაეთანხმოს და დაიცვას წინამდებარე დოკუმენტში მოცემული წესები და პირობები;
- პერსონალური ინფორმაცია, რომელსაც კომპანია მომხმარებლისგან ან მესამე პირებისგან მოიპოვებს, მუშავდება წინამდებარე წესებში განსაზღვრული პერსონალური მონაცემების დამუშავებისა და დაცვის პოლიტიკის შესაბამისად;
- მაილეპტოპი უფლებას იტოვებს, ნებისმიერ დროს, ცალმხრივად, ამავე ვებგვერდზე განთავსებულ წესებსა და პირობებში შეიტანოს ცვლილებები, კლიენტის დამატებითი თანხმობის გარეშე;
ტერმინთა განმარტება
წინამდებარე დოკუმენტში გამოყენებულ ტერმინთა განმარტებები:
- ანგარიში– კლიენტის მიერ ვებგვერდის საშუალებით რეგისტრირებული პირადი ანგარიში;
- ავტორიზაცია– პირად ანგარიშზე წვდომა და წინამდებარე წესებისა და პირობების მე-6 მუხლით განსაზღვრული ნებისმიერი ქმედება;
- მაილეპტოპის ვებგვერდი – მაილეპტოპის ონლაინ პლატფორმა, რომლის საშუალებით მომხმარებელი ახორციელებს ნივთის ან მომსახურების შეკვეთას, რის შემდეგაც მაილეპტოპი უზრუნველყოფს მომსახურების გაწევას;
- გამოყენების წესები– წინამდებარე წესები, ისევე როგორც ნებისმიერი სხვა წესი და/ან პირობა, რომელიც არეგულირებს კლიენტის ვებგვერდზე წვდომასა და მის გამოყენებას, მათ შორის, შინაარსთან, ფუნქციებთან და მომსახურებებთან დაკავშირებულ საკითხებს;
- კლიენტი/მომხმარებელი– ფიზიკური ან იურიდიული პირი, რომელიც აკმაყოფილებს წინამდებარე პირობებით გათვალისწინებულ მოთხოვნებს და სურს კომპანიისაგან მიიღოს შემოთავაზებული მომსახურება, ვებგვერდის საშუალებით;
- კომპანია, – მაილეპტოპი რომელიც დაფუძნებულია საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად (შპს სანი, ს/კ 439870980 ფაქტობრივი მისამართი: ქ. თბილისი, აკაკი წერეთლის გამზირი N1 სავაჭრო ცენტრი პანდა მაღაზია N52 );
- მხარეები– კომპანია და მისი მომხმარებლები;
- ოპერაცია– მომხმარებლის მიერ პირად ანგარიშთან ან/და მომსახურებებთან დაკავშირებით განხორციელებული ნებისმიერი ქმედება;
- უნივერსალური იდენტიფიკატორები –მაილეპტოპის მიერ მომხმარებლისთვის მიწოდებულ მონაცემთა ერთობლიობა, მათ შორის, სახელი, გვარი და სხვა დამატებითი ინფორმაცია, რომელთა გამოყენებითაც ის რეგისტრირდება სისტემაში და სარგებლობს სხვადასხვა დისტანციური მომსახურებით;
- წვდომის კოდ(ებ)ი– კოდები, პაროლები, მომხმარებლის სახელი, საიდენტიფიკაციო კოდი, უნივერსალური იდენტიფიკატორები ან/და სხვა სახის კონფიდენციალური ინფორმაცია, რომელიც მაილეპტოპმა შესაძლოა მიაწოდოს კლიენტს სხვადასხვა მომსახურებაზე წვდომისთვის;
- ხელშეკრულება– მომხმარებლებსა და მაილეპტოპს შორის გაფორმებული ხელშეკრულება, რომელიც მოიცავს წინამდებარე წესებსა და პირობებს და მის დანართებს (ასეთის არსებობის შემთხვევაში).
წინამდებარე წესებსა და პირობებზე თანხმობით, მომხმარებელი ადასტურებს, რომ:
- კლიენტი არის 18 წელს მიღწეული ფიზიკური პირი;
- გააჩნია სრული (შეუზღუდავი) ქმედუნარიანობა, არ იმყოფება ნარკოტიკული, ალკოჰოლური, ფსიქოტროპული ან ტოქსიკური პრეპარატების ზემოქმედების ქვეშ; არ იმყოფება თაღლითობის, ზეწოლის, მუქარის ან ნებისმიერი სხვა მართლსაწინააღმდეგო ზემოქმედების ქვეშ; არ წარმოადგენს ძალადობის, მუქარის, მოტყუების, შეცდომაში შეყვანის ან სხვა აკრძალული ქმედების ობიექტს და სრულად აცნობიერებს საკუთარი ნების გამოხატვის შინაარსს, პირობების დებულებათა არსს და მისგან გამომდინარე სამართლებრივ შედეგებს;
- მომხმარებელს აქვს სრული უფლებამოსილება, ხელი მოაწეროს და შეასრულოს ამ პირობებით ან ნებისმიერი სხვა ხელშეკრულებებით გათვალისწინებული ვალდებულებები;
- გაეცნო პირობებს და მისთვის არის მისაღები;
- მის მიერ წარმოდგენილი ყველა მონაცემი არის ზუსტი;
- მომხმარებელი არ მონაწილეობს არცერთი იურისდიქციის კანონმდებლობით (რაც მოიცავს საქართველოს კანონმდებლობას და იმ ქვეყნის კანონმდებლობას, რომლის მოქალაქეც არის მომხმარებელი) გათვალისწინებულ რაიმე სახის უკანონო საქმიანობაში, მათ შორის, ფულის გათეთრებაში, იარაღით ვაჭრობაში, ტერორიზმსა და სხვა სახის უკანონო ქმედებაში;
- პირადი ანგარიშის გახსნისას და ხელშეკრულების მოქმედების პერიოდში მისი საქმიანობა ან/და ქმედება შესაბამისობაში არის/იქნება ადგილობრივ ან/და საერთაშორისო კანონმდებლობასთან;
- მისი ქმედება არ არის/იქნება მიმართული მაილეპტოპის ან/და ნებისმიერი მესამე პირის/მხარის მოტყუებისკენ და მის მიერ მაილეპტოპისთვის წარდგენილი დოკუმენტი/ინფორმაცია არის/იქნება უტყუარი, ზუსტი და სრული;
- იგი კეთილსინდისიერად, სრულად და ჯეროვნად შეასრულებს პირობებით ნაკისრ ვალდებულებებს;
- თანახმაა, ეფექტური მომსახურების გაწევისა და შეთავაზების მიზნით, პირადი ანგარიშის გახსნის შემდეგ, ხელშეკრულების შეწყვეტამდე, მაილეპტოპმა მოიძიოს/გადაამოწმოს და დაამუშავოს მომხმარებლის მიერ მითითებული პერსონალური ინფორმაცია ან მასთან დაკავშირებული ნებისმიერი უნივერსალური იდენტიფიკატორი;
- მომხმარებელი დაუყოვნებლივ წერილობით აცნობებს მაილეპტოპს ყველა იმ გარემოებ(ებ)ის შესახებ, რომელიც შეიძლება წინააღმდეგობაში მოვიდეს აღნიშნულ განცხადებებთან ან/და გამოიწვიოს გარანტიების დარღვევა;
- ხელშეკრულებას დებს ამ პირობებში მოცემულ განცხადებებზე, გარანტიებსა და ვალდებულებებზე დაყრდნობით და თვლის მათ ხელშეკრულების პირობებად. შესაბამისად, ხელშეკრულების დადების შემდეგ, წინამდებარე მუხლით გათვალისწინებული განცხადებების, გარანტიებისა და ვალდებულებების დარღვევა საკმარისი საფუძველია მაილეპტოპის მიერ ხელშეკრულებითა და პირობებით გათვალისწინებული ნებისმიერი მომსახურების გაწევაზე უარის სათქმელად;
ვებგვერდზე რეგისტრაციისა და გამოყენების პირობები
- მაილეპტოპის ვებგვერდზე პირადი ანგარიშის გახსნისა და ონლაინ მომსახურებით სარგებლობისთვის მომხმარებელი ვალდებულია, გაეცნოს მოცემულ წესებსა და პირობებს და დაეთანხმოს მათ;
- მომხმარებელი ვალდებულია, უსაფრთხოდ შეინახოს პირად ანგარიშზე წვდომისთვის საჭირო მონაცემები და არ გადასცეს მესამე პირებს;
- მომხმარებელი იღებს სრულ პასუხისმგებლობას მისი ანგარიშით განხორციელებულ ნებისმიერ ქმედებაზე. კომპანია არ იღებს პასუხისმგებლობას იმ ზიანზე, რომელიც შესაძლოა წარმოიშვას მესამე პირის მიერ, ვებგვერდის ანგარიშზე წვდომის შედეგად.
- იმ შემთხვევაში თუ კლიენტს გააჩნია საფუძვლიანი ეჭვი, რომ მისი პირადი ანგარიშის პაროლი ან უსაფრთხოების სხვა წვდომის კოდ(ებ)ი იქნა მოპარული, დაკარგული, უკანონოდ მითვისებული, უნებართვოდ გამოყენებული ან სხვაგვარად მითვისებული, მომხმარებელი ვალდებულია, დაუყოვნებლივ შეცვალოს პაროლი და დაუკავშირდეს ალტას მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს (ტელ: 995 574 73 75 76 ან დაუკავშირდეს ალტას ელ. ფოსტაზე: mylaptop.ge@gmail.com აღნიშნული ვალდებულების შეუსრულებლობა საფრთხეს შეუქმნის როგორც მომხმარებლის პირადი ანგარიშის უსაფრთხოებას, ასევე, დაეკისრება პასუხისმგებლობა ნებისმიერი სახის დანაკარგთან დაკავშირებით;
- პირადი ანგარიშის გახსნით, მომხმარებელი აცხადებს და გარანტიას იძლევა, რომ მის მიერ პირადი ანგარიშის გახსნით არ არღვევს არანაირ კანონს ან რეგულაციას. იგი ვალდებულია, დაიცვას კომპანიის ინტერესები და აუნაზღაუროს კომპანიას ყველა ზიანი, რომელიც მიადგა მომხმარებლის მიერ წინამდებარე პუნქტით გათვალისწინებული მოთხოვნების დარღვევის შედეგად;
- მომხმარებელი ვალდებულია, უზრუნველყოს მის პირად ანგარიშზე არსებული ინფორმაციის სიზუსტე და მისი განახლება. კომპანია არ იქნება პასუხისმგებელი მომხმარებლის მიერ აღნიშნული ვალდებულების შეუსრულებლობით გამოწვეულ ზიანზე. კომპანია უფლებამოსილია, ნებისმიერ დროს, მოითხოვოს მომხმარებლისგან ინფორმაციის სისწორის დადასტურება ან დოკუმენტების ან სხვაგვარი მტკიცებულების წარმოდგენა, უარის შემთხვევაში კი გააუქმოს ვებგვერდის ანგარიში;
იდენტიფიკაციის სისტემაში რეგისტრირებული უნივერსალური იდენტიფიკატორები
რეგისტრაციის/შეკვეთის განთავსებისას მომხმარებელი ავსებს რამდენიმე ველს:
- სახელი/გვარი
- ელ. ფოსტის მისამართი
- პაროლი
- პაროლის დადასტურება
გარდა ზემოაღნიშნულისა, მომხმარებელი პროფილის რეგისტრაციისა და შეკვეთის განთავსებისას ავსებს შემდეგ ინფორმაციას:
- მისამართს, პირად ნომერსა და საკონტაქტო მონაცემებს;
- პაროლი – ცენტრალიზებული დისტანციური მომსახურების მისაღებად ავტორიზაციის განხორციელებისთვის საჭირო ერთ-ერთი პარამეტრი, რომელსაც მომხმარებელი თვითონ განსაზღვრავს ცენტრალიზებული იდენტიფიკაციის სისტემაში რეგისტრაციისთანავე, კომპანიის მიერ შერჩეული დისტანციური მომსახურების არხ(ებ)ის ან კომუნიკაციის სხვა არხის საშუალებით;
- პაროლის აღდგენის პროცესში მომხმარებელს შეჰყავს ელ. ფოსტის მისამართი, რომელზეც იგზავნება ერთჯერადი ბმული, საიდანაც მომხმარებელი შეძლებს ახალი პაროლის დაყენებას;
- მობილური ტელეფონის ნომერი – ტელეფონის ნომერი, რომელზეც მომხმარებელი იღებს ცენტრალიზებული დისტანციური მომსახურებით განსაზღვრული ოპერაციების წარმოებისთვის საჭირო ერთჯერად წვდომის კოდებსა და ერთჯერად პაროლებს (ასეთის არსებობის შემთხვევაში);
- ვებგვერდზე გარკვეული ფუნქციონალის გამოყენებისას დაგვჭირდება SMS კოდებით მომხმარებლის ანგარიშის ვალიდაცია. SMS კოდების გასაგზავნად გამოვიყენებთ SMS Office სერვისს;
- მომხმარებლის ელექტრონული ფოსტის მისამართი – ელექტრონული ფოსტის მისამართი, რომელზეც მომხმარებელი იღებს ცენტრალიზებული დისტანციური მომსახურებით განსაზღვრული ოპერაციების წარმოებისთვის საჭირო წვდომის კოდებსა და პაროლებს (ასეთის არსებობის შემთხვევაში). ცენტრალიზებული დისტანციური მომსახურების მისაღებად მომხმარებელს შესაძლოა განესაზღვროს ავტორიზაციის განხორციელების ვალდებულება (ელ.ფოსტისა და პაროლის გამოყენება) ავტორიზაციის მეთოდით. ავტორიზაციის მეთოდი ყოველი შესაბამისი დისტანციური მომსახურების არხ(ებ)ის / მომსახურებებით სარგებლობისათვის ასევე რეგისტრირდება ცენტრალიზებული იდენტიფიკაციის სისტემაში;
ავტორიზაცია
- ანგარიშის რეგისტრაციისა და ვერიფიკაციის შემდეგ, ვებგვერდის მომხმარებელი გადის ავტორიზაციას;
- ავტორიზაცია ხორციელდება მომხმარებლის უნივერსალური იდენტიფიკატორების საშუალებით.
მაილეპტოპის მიერ შეთავაზებული პროდუქტები
- მოცემული ვებგვერდის საშუალებით მაილეპტოპი მომხმარებელს შესთავაზებს მის ასორტიმენტში არსებულ პროდუქციასთან დაკავშირებულ მომსახურებას.
პირადი ანგარიშის დახურვა და სარგებლობის შეზღუდვა
- მომხმარებელი უფლებამოსილია, ნებისმიერ დროს შეწყვიტოს მაილეპტოპის პლატფორმის გამოყენება, რაც არ იწვევს წინამდებარე შეთანხმებით გათვალისწინებული ვალდებულებების შეწყვეტას.
ხელშეკრულების მოქმედების ვადა და შეწყვეტა
- ხელშეკრულება ძალაში რჩება მომხმარებლის ანგარიშის გაუქმებამდე;
- კლიენტის მიერ ამ პირობებითა და მომსახურების ხელშეკრულებით განსაზღვრული საფასურის სრულად და ჯეროვნად გადახდა კომპანიისთვის წარმოადგენს მისი ფინანსური ვალდებულების შესრულებას.
მარეგულირებელი კანონმდებლობა და დავების გადაწყვეტის წესი
- წინამდებარე პირობები რეგულირდება და განიმარტება საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად;
- მხარეთა მიერ პირობების შესრულების ადგილად მიჩნეულია ქ. თბილისი;
- ამ პირობებთან ან მის ინტერპრეტაციასთან დაკავშირებული ნებისმიერი დავა ან უთანხმოება გადაწყდება მხარეებს შორის მოლაპარაკების გზით;
- იმ შემთხვევაში თუ მოლაპარაკებით დავის გადაწყვეტა ვერ მოხერხდა, დავა განიხილება სამართლებრივი გზით.
ერთიანი ხელშეკრულება
- წინამდებარე წესები და პირობები მომსახურების განხორციელების პროცესში დადებულ სხვა ხელშეკრულებებთან (მათ შორის, შეკვეთა ან/და შეკვეთის მიღება) ერთად წამოადგენს ერთიან და მთლიან შეთანხმებას.
ონლაინ შეძენილი პროდუქციის დაბრუნების პირობები
14 კალენდარული დღის განმავლობაში, მომხმარებელს უფლება აქვს, გამყიდველს დაუბრუნოს ონლაინ შეძენელი ტექნიკა, მიზეზის/საფუძვლის მითითების გარეშე.
დაბრუნების ვადა აითვლება:
- მომსახურების ხელშეკრულების შემთხვევაში − ხელშეკრულების დადებიდან.
- ნასყიდობის ხელშეკრულების შემთხვევაში − მომხმარებლის ან მის მიერ განსაზღვრული მესამე პირის მიერ (გარდა გადამზიდავისა), საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან.
- მომხმარებლის მიერ საქონლის ნაწილ-ნაწილ შეკვეთის შემთხვევაში − მომხმარებლის ან მის მიერ განსაზღვრული მესამე პირის მიერ (გარდა გადამზიდავისა), ბოლო ნივთის მფლობელობაში მიღებიდან.
- საქონლის რეგულარულად (განსაზღვრული პერიოდულობით) მიწოდების ხელშეკრულების შემთხვევაში − მომხმარებლის ან მის მიერ განსაზღვრული მესამე პირის მიერ (გარდა გადამზიდავისა), ნივთის მფლობელობაში პირველად მიღებიდან.
14 კალენდარულ დღეში დაბრუნების უფლება არ ვრცელდება იურიდიულ პირებზე/მეწარმე სუბიექტებზე.
ფიზიკურ პირებს ნივთი უბრუნდება შემდეგი პირობებით:
ნივთის დასაბრუნებლად, მომხმარებელმა უნდა შეავსოს განაცხადი, სადაც მითითებული იქნება შემდეგი სახის ინფორმაცია:
- მოვაჭრის მიერ მითითებული სახელი, ფაქტობრივი მისამართი, ელ. ფოსტის მისამართი
- შეკვეთის თარიღი
- შეკვეთის მიღების თარიღი
- მომხმარებლის სახელი
- მომხმარებლის მისამართი
- მომხმარებლის ხელმოწერა (თუ ფორმა ქაღალდზეა შევსებული)
- ფორმის შევსების თარიღი
განაცხადის გადაგზავნა შესაძლებელია როგორც მაილეპტოპის დისტანციური მომსახურების ელ. ფოსტაზე: mylaptop.ge@gmal.com ან კომპანიის ოფიციალურ Facebook გვერდზე, პირადი შეტყობინების სახით.
- მოვაჭრე ვალდებულია, მომხმარებელს გადახდილი თანხა დაუბრუნოს სრულად, გაჭიანურების გარეშე, ხელშეკრულებაზე უარის თქმის შესახებ შეტყობინების მიღებიდან, არაუგვიანეს, 14 კალენდარული დღისა;
- ნასყიდობის ხელშეკრულებაზე უარის თქმის შემთხვევაში, მოვაჭრეს უფლება აქვს, უარი თქვას თანხის დაბრუნებაზე მანამ, სანამ საქონელს არ დაიბრუნებს ან მომხმარებლისგან არ მიიღებს საქონლის გაგზავნის დამადასტურებელ დოკუმენტს, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც მოვაჭრემ თავად იკისრა საქონლის უკან წაღება;
- ნივთის უნაკლო, პირვანდელი მდგომარეობა დადასტურდება კომპანიისთვის გადმოცემის მომენტში;
- ნივთის დაბრუნების პუნქტამდე ტრანსპორტირების ხარჯებს ანაზღაურებს მომხმარებელი;
- მომხმარებელს თანხა დაუბრუნდება იმ ანგარიშსწორების ფორმით, რითიც თავდაპირველად ისარგებლა და იმავე პიროვნების ანგარიშის ნომერზე, ვინც განახორციელა გადახდის ტრანზაქცია (გარდა იმ შემთხვევისა, როცა მომხმარებელსა და გამყიდველს შორის შედგა დამატებითი შეთანხმება);
- თუ ნივთს აღმოაჩნდება რაიმე სახის თავდაპირველი ნაკლი, მომხმარებელმა უნდა ისარგებლოს საგარანტიო პირობებით;
- დაბრუნების მომენტში, მომხმარებელს ნივთში გადახდილი თანხა სრულად აუნაზღაურდება;
- ნივთის დაბრუნება შესაძლებელია მხოლოდ სრული კომპლექტაციით (აქსესუარები, ყურსასმენები, დამტენი, კაბელები და ა.შ.) და დაუზიანებელი ქარხნული შესაფუთი მასალით. ყუთის გახსნა, საქონლის დათვალიერების მიზნით, არ ჩაითვლება ყუთის დაზიანებად. ასევე, მომხარებელმა უნდა დააბრუნოს ყიდვის მომენტში მიმდინარე აქციის ფარგლებში მიღებული აქსესუარები, ელ. ვაუჩერები ან/და სხვა ნივთები, რომლებიც უნდა დაბრუნდეს ან შეიცვალოს ორიგინალ/დასაბრუნებელ მოწყობილობასთან ერთად. თუ არ დაბრუნდება აღნიშნული ნივთები/ვაუჩერები, მათი ღირებულება გამოაკლდება მომხმარებლისთვის ასანაზღაურებელ თანხას;
- ნივთის დაბრუნების პირობები არ ვრცელდება იმ ნივთზე ან მომსახურებაზე, რომლის ფასი 30 ლარს არ აღემატება;
- მომხმარებელმა, დასაბრუნებელი ტექნიკა, კომპანიის მიერ დაბრუნების ფორმის დადასტურების შემდეგ უნდა მიიტანოს დაბრუნების პუნქტის სასურველ მისამართზე.
რეგიონებიდან საგარანტიო ნივთის თბილისში არსებულ სერვისცენტრებში მიტანას განახორციელებს მაილეპტოპი
დაბრუნების პუნქტი:
აკაკი წერეთელი N1 სავაჭრო ცენტრი პანდა, მაღაზია N52
*რეგიონებიდან საგარანტიო ნივთის თბილისში არსებულ სერვისებში მიტანას განახორციელებს „ტექპოინტი“ (მისამართები იხილეთ ზემოთ).
დაბრუნებას არ ექვემდებარება:
- ნივთი, რომელიც დამზადებულია მომხმარებლის შეკვეთით;
- დალუქული აუდიო/ვიდეოჩანაწერი ან პროგრამული უზრუნველყოფა, რომლის ლუქი მიწოდების შემდეგ დაირღვა;
- მოვაჭრემ ხელშეკრულებით გათვალისწინებული მომსახურება სრულად გასწია, მომხმარებლის წინასწარი თანხმობით და მომხმარებელმა იცოდა, რომ მომსახურების სრულად მიღების შემთხვევაში დაკარგავდა ხელშეკრულებაზე უარის თქმის უფლებას;
- გთხოვთ, ყურადღებით შეამოწმეთ ნივთები ჩაბარების მომენტში და კურიერის მიერ გადმოცემულ მიღება-ჩაბარების აქტზე ხელმოწერით დაადასტურეთ, რომ ჩაიბარეთ შემოწმებული, გარეგნული ნაკლის არმქონე პროდუქტი;
- ნივთის დაბრუნება შეუძლებელია, თუ მას აღმოაჩნდება რაიმე სახის ფიზიკური/გარეგანი დაზიანება. მაგალითად, ქარხნული ყუთი/შეფუთვა (ყუთის გახსნა საქონლის დათვალიერების მიზნით არ ჩაითვლება ყუთის დაზიანებად) ან წაშლილი იქნება პროდუქტის საიდენტიფიკაციო / IMEI კოდი;
- ნივთები, რომელთა დაბრუნებაც გსურთ, არის თქვენი პასუხისმგებლობის ფარგლებში, სანამ ისინი გამყიდველის საწყობში დაბრუნდება და მათი დაზიანებაზე პასუხისმგებლობა გეკისრებათ თქვენ. ასევე, პროდუქტის ჩვენს საწყობში დაბრუნების/გამოგზავნის პროცესში მიყენებული ზიანიც თქვენი პასუხისმგებლობაა;
- გთხოვთ, დარწმუნდით, რომ უსაფრთხოდ შეფუთეთ საქონელი, რათა თავიდან აიცილოთ რაიმე დაზიანება პროდუქტებსა და ყუთებზე, რადგან ეს გავლენას მოახდენს პროდუქტის ღირებულებაზე და შესაბამისად, ჩვენს შესაძლებლობაზე, გავყიდოთ პროდუქტი;
- გთხოვთ, შეინახოთ ქვითრები, საფოსტო გზავნილის დოკუმენტი და ნომრები, როგორც ნივთის გამყიდველისთვის გამოგზავნის მტკიცებულება.
მიწოდების წესები და პირობები
მაილეპტოპი უზრუნველყოფს შეკვეთის შეუფერხებლად ჩაბარებას, თქვენ მიერ მითითებულ მისამართზე, თუ დაცულია შემდეგი პირობები:
- სამანქანო გზა მიდის კორპუსთან ან სახლთან;
- სადარბაზოში ან ეზოში გზა დაგებულია და უსაფრთხოა გადაადგილებისთვის;
- კორპუსში ლიფტი მუშაობს და შესაძლებელია მისი გამოყენება;
- კიბის საფეხურები არ არის დაზიანებული და აქვს მოაჯირი;
- სადარბაზოსა თუ ეზოში არის გადასაადგილებელი სივრცე და არ არსებობს რაიმე სახის დაბრკოლება (მაგ. სამშენებლო მასალები ან ნარჩენები).
საგარანტიო პირობები ფიზიკური პირებისთვის
კანონისმიერი გარანტია
“მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ” საქართველოს კანონით განსაზღვრული მომხმარებლის უფლებებია:
- თუ საქონელს ნაკლი აღმოაჩნდა, მომხმარებელს უფლება აქვს, მოვაჭრეს მოსთხოვოს ნაკლის აღმოფხვრა (საქონლის უსასყიდლოდ
შეკეთება ან შეცვლა, ფასის შემცირება) ან გავიდეს ხელშეკრულებიდან.
- საქონლის შეკეთება და შეცვლა მომხმარებლის პირველი რიგის უფლებებია. მომხმარებელს უფლება აქვს, მოვაჭრეს მოსთხოვოს
საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც ეს საქონლის ბუნებიდან გამომდინარე, შეუძლებელია ან არათანაზომიერ ან შეუსაბამოდ დიდ ხარჯს მოითხოვს.
- საქონელი შეკეთებული ან შეცვლილი უნდა იქნეს გონივრულ ვადაში, ისე, რომ მომხმარებელს არ შეექმნას შეფერხება საქონლის
ბუნებისა და იმ მიზნის გათვალისწინებით, რისთვისაც მან ის შეიძინა.
- საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა გულისხმობს მოვაჭრის მიერ ყველა ხარჯის (მათ შორის, ფოსტის, სამუშაო ძალისა და მასალების ხარჯების) გაწევას, რომლებიც საჭიროა საქონლის ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად.
- მომხმარებელს უფლება აქვს, მოითხოვოს საქონლის ფასის შემცირება ან უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ არსებობს ერთ-ერთი შემდეგი პირობა:
ა) საქონლის შეკეთება ან შეცვლა შეუძლებელია.
ბ) მოვაჭრემ საქონელი გონივრულ ვადაში არ შეაკეთა ან არ შეცვალა და მომხმარებელმა ხელშეკრულების შესრულებისადმი ინტერესი დაკარგა.
გ) მოვაჭრის მიერ საქონლის შეკეთება ან შეცვლა მომხმარებელს მნიშვნელოვან შეფერხებას შეუქმნის.
- მომხმარებელს უფლება აქვს, ხელშეკრულებიდან გასვლის შემთხვევაში, მოითხოვოს ხელშეკრულების შეუსრულებლობით
მიყენებული ზიანის ანაზღაურება, საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით.
- მომხმარებელს არა აქვს უფლება, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ საქონლის ნაკლი უმნიშვნელოა.
- იმის განსაზღვრისას, თუ რამდენად არათანაზომიერია ან შეუსაბამოდ დიდია ხარჯი, გათვალისწინებული უნდა იქნეს შემდეგი პირობები:
ა) საქონლის ან მომსახურების ფასი, მისი ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის შემთხვევაში.
ბ) საქონლის ან მომსახურების ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შეუსაბამობის ხარისხი.
გ) საქონლის ნაკლთან დაკავშირებული პრობლემის აღმოფხვრის ალტერნატიული შესაძლებლობა, მომხმარებლისთვის შეფერხების შექმნის გარეშე.
მომხმარებელს უფლება აქვს, ისარგებლოს ზემოთ მოცემული უფლებებით თუ საქონლის ნაკლი საქონლის მისთვის გადაცემიდან 1 წლის განმავლობაში აღმოჩნდა.
“მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ” საქართველოს კანონით განსაზღვრული მტკიცების ტვირთი:
თუ მომხმარებელმა საქონლის ნაკლი, საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან 6 თვის განმავლობაში აღმოაჩინა, საწინააღმდეგოს დამტკიცებამდე იგულისხმება, რომ ნაკლი არსებობდა საქონლის მიწოდებისას (თუ საქონლის ბუნებიდან ან ნაკლის ხასიათიდან
გამომდინარე, ეს შესაძლებელია), მტკიცების ტვირთი მოვაჭრეს ეკისრება. თუ მომხმარებელმა საქონლის ნაკლი, საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან 6 თვის შემდეგ აღმოაჩინა, იმის მტკიცების ტვირთი, რომ ნაკლი არსებობდა საქონლის მიწოდებისას, მომხმარებელს ეკისრება.
გამყიდველი ვალდებულია, შეაკეთოს ან შეცვალოს დაზიანებული ტექნიკა იმ შემთხვევაში, თუ შესაკეთებელი დეტალი ან ნივთი ადგილზეა, სერვისცენტრში ნივთის მიღების მომენტიდან, არაუგვიანეს 15 სამუშაო დღის ვადაში, ხოლო თუ საჭიროა ნივთის/შესაკეთებელი დეტალის უცხოეთიდან გამოწერა, სერვისცენტრში ნივთის მიღების მომენტიდან, არაუგვიანეს 30 სამუშაო დღის განმავლობაში (გარდა შაბათ-კვირისა და ოფიციალური დასვენების დღეებისა).
*კანონისმიერი გარანტია არ ვრცელდება მეწარმე/იურიდიულ პირებზე
საგარანტიო მომსახურება არ ვრცელდება/უქმდება შემდეგ შემთხვევებში:
- გასულია საგარანტიო ვადა;
- არ არის წარმოდგენილი შესყიდვის დამადასტურებელი დოკუმენტი (ქვითარი, სასაქონლო ზედნადები და ა.შ.) და შესაბამისად,
შეუძლებელია საქონლის იდენტიფიცირება;
- მოწყობილობის კორპუსზე არ იკითხება ან ამძვრალია სერიული ნომერი, და შესაბამისად, შეუძლებელია საქონლის იდენტიფიცირება;
- საქონლის/მოწყობილობის დეფექტი/ზიანი გამოწვეულია მექანიკური ზემოქმედების შედეგად და არ წარმოადგენს თავდაპირველ წუნს;
- მოწყობილობა გამოიყენებოდა არა პირადი მოხმარების მიზნით, არამედ კომერციული მიზნებისათვის;
- დაზიანება/წუნი გამოწვეულია პლომბის ან ლუქის აძრობით;
- წუნი გამოწვეულია, მწარმოებლის/გამყიდველის მიერ მოწყობილობაზე თანდართული შენახვისა და მოხმარების წესის დარღვევის გამო;
- დაზიანება გამოწვეულია კომპიუტერული ვირუსის ან შეუსაბამო ფაილ(ებ)ის მიერ;
- დაზიანება გამოწვეულია მოწყობილობის ფუნქციონირების ადგილზე ელ.ქსელის გაუმართაობით ან ელექტროენერგიის მომწოდებელი კომპანიის ბრალეულობით (ძაბვის ცვლილება მეტია ან ნაკლებია 220-230 ვოლტზე);
- წუნი გამოწვეულია მომხმარებლის მიერ გამოყენებისა და შენახვის წესების/პირობების დარღვევით;
- წუნი, რომელიც გამოწვეულია, მოხმარებლის მიერ ჩატარებული არაკვალიფიკაციური სარემონტო/სამონტაჟო სამუშაოების შედეგად;
- წუნი გამოწვეულია მომხმარებლის მიერ დარუთული სისტემისა და არალიცენზირებული პროგრამების გამოყენების გამო;
- ტექნიკაზე ჩამქრალია მწარმოებლის მიერ დადგენილი რაოდენობის პიქსელი.
კომერციული გარანტია
იმ შემთხვევაში, თუ მწარმოებლის მიერ დადგენილი საგარანტიო ვადა 1 წელზე მეტია, 1 წლის გასვლის შემდეგ, ნივთზე ნაკლის აღმოჩენის შემთხვევაში, არ ვრცელდება კანონისმიერი გარანტია და წარმოადგენს კომერციულ გარანტიას. ნივთი შეკეთდება მხოლოდ მოცემული საგარანტიო ბარათით განსაზღვრული პირობების შესაბამისად, არაუგვიანეს, სერვისცენტრში ნივთის წამოდგენიდან, 30 (ოცდაათი) სამუშაო დღის ვადაში.
გაითვალისწინეთ, რომ კომერციულ გარანტიაზე ვრცელდება ზემოაღნიშნული „საგარანტიო მომსახურება არ ვრცელდება/უქმდება შემდეგ შემთხვევებში“ პუნქტებიც.
კომერციული გარანტიის შემთხვევაში, თუ შეუძლებელია ნივთის შეკეთება ან ნივთი აღნიშნულ ვადაში ვერ შეკეთდა, ნივთი შეიცვლება ახალი, იგივე პროდუქტით, ხოლო ასეთის არარსებობის შემთხვევაში, მომხმარებელთან შეთანხმებით, ჩანაცვლდება იდენტური სპეციფიკაციის მქონე სხვა მოდელით ან შეწყდება ხელშეკრულება და მომხმარებელს თანხა დაუბრუნდება.
გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ იცვლება მხოლოდ დეფექტური ნივთი და არა სრული კომპლექტაცია (აქსესუარები და სახარჯი მასალები, შეფუთვა, ყუთი).
შენიშვნა: კომერციული გარანტია მოქმედებს საქართველოს ტერიტორიაზე
გარანტიით სარგებლობლობასთან დაკავშირებული ინფორმაცია ნივთის შეკეთება ხორციელდება ბრენდის სერვისცენტრში.
სერვისცენტრში საგარანტიო მომსახურების მისაღებად, მომხმარებელმა უნდა წარმოადგინოს საგარანტიო ტალონი, გადახდის დამადასტურებელ დოკუმენტთან და მწარმოებლის საგარანტიო ტალონთან ერთად
კანონისმიერი და კომერციული გარანტიის საერთო დებულებები:
- მისამართზე სერვისცენტრის ცრუ გამოძახება ფასიანია და ანაზღაურდება მომხმარებლის მიერ.
- სპეციფიკაციაში მითითებული დაზიანების საწინააღმდეგო პირობები ამცირებს, მაგრამ არ გამორიცხავს ამ დაზიანების მიღების ალბათობას. მომხმარებელი ვალდებულია, დაიცვას შეძენილი ნივთი მექანიკური, თერმული და ჰიდრო დაზიანებისგან.
- იმ შემთხვევებში, თუ მომხმარებელი, სერვისის მოთხოვნის შემთხვევაში არ დატოვებს ნივთს შესამოწმებლად ან უარს იტყვის დიაგნოსტიკის მიზნით ნივთის გახსნაზე, საგარანტიო მომსახურება ვერ ისარგებლებს.
- კანონისმიერი/კომერციული გარანტია მოქმედებს საქართველოს ტერიტორიაზე.
რეგიონებიდან საგარანტიო ნივთის თბილისში არსებულ სერვისცენტრში მიტანას განახორციელებს მაილეპტოპი
სერვისცენტრის მისამართები:
აკაკი წერეთელი N1 სავაჭრო ცენტრი პანდა, მაღაზია N52